2018/08/24

KP 19 ja terot


Maanantaina aloitin tosiaan syömään teroluteja. Nyt olen syönyt 4/10 pilleriä tältä kierrolta, enkä ainakaan vielä ole huomannut minkäänlaisia sivuvaikutuksia tms itselläni.

Olen tosin nyt kauhuissani vaan miettinyt, että voikohan nuo kyseiset lääkkeet estää ovulaation tapahtumasta. Ennen mulla on kyllä tässä vaiheessa kiertoa jo jotain ovulaatiota edeltäviä oireita tullut, mutta nyt ei mitään. Olen tehnyt ovulaatiotestejäkin, mutta nekin tuntuvat vain haalenevan päivä päivältä - aivan päinvastoin kuin aiemmissa kierroissa.

Jotkut sanovat netissä, että terolutit eivät edistä ovulaatiota, mutta eivät estäkään ja niiden kanssa voi tulla raskaaksi. Toiset sanovat, että jos ovulaatio tapahtuu myöhemmin kuin kp 14 (terot aloitetaan kp 15), niin ovulaatiota ei tule ja näin ei myöskään voi tulla raskaaksi. En nyt oikein tiedä, mitä ajatella. Kaikkialla eri tietoa asiasta. Itse haluaisin lähinnä kierron tasaisemmaksi. Ehkä mulla on raskausmahdollisuuksia sitten näiden kolmen terolutkuurin jälkeen, kun en enää ota niitä.

Vieressäni on nytkin ovulaatiotesti, jonka äsken tikutin. Viiva on haaleampi kuin edellisinä päivinä. Ehkä ovulaatio olisi taas tullut kp 23 paikkeilla, mutta estyy nyt teroluteilla tulemasta. En enää tajua mitään. Noh, ei tässä niin kiire ole.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti