2018/08/27

Teroluteista vähän sivuvaikutuksia

Otin tänään viiden jälkeen jo kahdeksannen terolut-tablettini. Olen nyt alkanut huomata sittenkin jotain sivuvaikutuksia kyseisistä lääkkeistä.

Ensimmäisenä alkoi tulla viheliäisiä näppylöitä kasvoille, rintakehälle jne. Pienempiä kuin normaalit finnit, mutta hyvin samanlaisia. Vähän jopa kipeitä. Inhottavaa.

Rinnat kipeytyivät paljon. Koko ajan sattuu ja koskee.

Vatsa alkoi turvota todella isoksi ilmapalloksi. Tuntuu että koko keho olisi turvonnut jostain nesteestä. Epämiellyttävä olo siis siistä syystä.

Ovulaatio estyi tulemasta. Tuntuu kuin keho olisi tukossa. Ovulaatiotestit alkoivat vain haaleta.

Tänään kahdeksantena pilleripäivänä vatsa, munasarjat ja kohdunseutu tulivat todella kipeiksi. Yölliset kivut muistuttivat supistuksia. Kohdun alueelle on sattunut samalla tavalla kuin raskaana aikoinaan. Vatsa on myös hyvin turvonnut. Tänään vessassa jopa tiputteli vähän verta samalla kun kohtuun sattui. Tämä on kyllä ollut nyt inhottavin oire. Minulla tosin vasta kp 22, eli en odota mitään vuotoja vielä tähän vaiheeseen.

1 kommentti:

  1. Yli 13 vuoden avioliiton aikana en voinut synnyttää, minulla on keskenmeno, vaikka tulisin raskaaksi, kaikki lääkärit eivät voineet auttaa minua, kunnes siskoni ohjasi minut tohtori DAWNin luo, joka auttoi minua ja tulin raskaaksi ja nyt minä sinulla on kaunis tyttövauva,
    Hän auttaa myös monia ystäviäni, jotka ohjasin hänelle, tohtori DAWN on siunaus jokaiselle, joka ottaa häneen yhteyttä,
    *Jos haluat tulla raskaaksi.
    *Jos haluat lopettaa keskenmenon. *raharituaali ilman ihmisuhreja.
    *Jos haluat saada takaisin rakastajasi.
    *Jos haluat miehesi/vaimosi takaisin.
    *Jos haluat saada takaisin varastetun omaisuutesi tai rahasi.
    *Jos haluat hoitaa minkä tahansa sairauden,
    Ota häneen yhteyttä WhatsAppissa: +2349046229159

    VastaaPoista