2019/07/01

20. raskausviikon masu

Tänään on rv 19+0. On siis masukuvan aika (laitan niitä noin joka toinen viikko). Tällä viikolla vauva on noin banaanin kokoinen (luki jossain).

Niin hassua ajatella, että tämän viikon loputtua olen jo raskauden puolivälissä! Tänään raskausappi sanoi kuluneeksi 47,5 prosenttia raskaudesta. Miten hullua! Kohta olen uudelleen synnyttämässä ja saan vauvan syliini. Todella vaikea kuvitella.

Olen nyt intoutunut myymään paljon esikoisen vanhoja vaatteita pois ja ostelemaan uusia sekä esikoiselle että vauvalle. On jotenkin aina kiva fiilis saada vanhoja vaatteita pois pölyttymästä.

Olen yrittänyt taltioida vauvan liikkeitä vatsan päältä, mutta aina kun saan kameran päälle, niin hän lopettaa potkimisen. Liikkeet kuitenkin näkyvät ja tuntuvat välillä vatsan päältä.

2 kommenttia:

  1. Oi, sulla siis tuntuu jo vatsan päältäkin liikkeet! Mä yritän kovasti tunnustella, mutta kun tää lopettaa saman tien potkut, kun käden laskee päälle. :D Sama homma siis, kun sulla käy kameran kanssa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mullakin tekee samaa! :D Ihan vaan pari kertaa oon ehtinyt just tuntemaan ne kädellä :D

      Poista