2019/07/06

Vauvan kotiutumisvaatteet


Mä olen hirmu ajoissa, kun mulla on jo raskauden puolessa välissä vauvan kotiutumisvaatteet mietittynä, mutta oon ihan hurahtanut nyt. Tämä jää luultavasti meidän viimeiseksi raskaudeksi, niin tekee mieli shoppailla.  Nämä pienet vaatteet on muutenkin ihan ylisöpöjä.

Tässä kuvassa näkyvät kotiutumisvaatteet ovat kaikki ostettu käytettynä. Ne saattavat vielä muuttua lähempänä synnytystä, mutta tällä hetkellä ajatus on tämä.

Aivan oikealla on jonkun itsetekemät raapimisenestotumput vimman lettikankaasta. Vieressä on 50-kokoinen mr kietaisubody ja metsolan valkoiset frillapyllypökät kokoa 50/56. Toisena vaihtoehtona (mikäli vauva onkin isompi/pidempi kuin esikoinen oli) on mr legsut kokoa 56 ja sen kanssa metsolan hempeän vaaleanpunainen röyhelöbody kokoa 56. Näihin valitsin ystäväni minulle ostamat pinkit mr:n sukat.

Päälivaatteiksi olen hankkinut jonkun itse vaaleanpunaiseksi värjäämän newbien villahaalarin kokoa 56. Päähän tuo nb-kokoa oleva ohut kypärämyssy, gg xxxs-kokoinen lilac sävyinen merinopipo sekä samaa sävyä olevat gg vauvan merinotumput (0-6 kk). Jalkaan vielä jonkun tekemät söpöt vaaleanpunavalkoiset villasukat.

Tässä kuvassa ei ole mitään toppapukua ja se johtuu siitä, että emme tarvitse sitä kotimatkalle. Lähdemme kotiin autokyydillä ja vauva kulkee sen matkan kaukalossa, jossa on toppainen kaukalopussi (toppapussin esittelin tässä postauksessa). Kaukalossa ei tosiaan saisi matkustaakaan toppapuvussa, joten näillä mennään.

Saa nähdä, muuttuuko mieli tästä vielä ennen synnyttämään lähtemistä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti