2019/10/06

Vauvajuhlat

Viime raskaudessa mulla ei ollut lainkaan vauvajuhlia, mutta nyt muutamat mun ystävistä halusivat järjestää mulle sellaiset. Oon ollut kyllä todella otettu.

 
 

Olin varannut kerhohuoneen, jonne ystävät menivät jo muutaman tunnin etuajassa järjestämään juhlia. Menimme loput myöhemmin paikalle ja silloin kaikki olikin jo valmista. Oli ihania seinäkoristeita, pieniä karkkia sisältäviä tuttipulloja, ilmapalloja ja itselleni sain tuollaisen nauhan olalleni, jossa luki englanniksi "tuleva äiti".

Juhliin oli tilattu pizza, leivottu kinkkupiirakkaa, ostettu sipsejä ja keksejä sekä suklaata, tehty kakku ja omenapiirakka jne. Lisäksi oli kahvia, mehua ja limua.

Ensin söimme, jonka jälkeen sain avata lahjoja. Lahjaksi sain ihania vauvanvaatteita, vaippakakun (joka sisälsi toisessa kuvassa olevat tarvikkeet, ihanan valaisimen jne) sekä lahjakortin jalkahoitoon! En ole kyllä koskaan sellaisessa ollut, joten odotan innolla.





Lahjojen jälkeen kisailimme siitä, kuka saa sokkona vaihdettua nopeiten vaipan karviselle. Itse olin melko hidas... Sen jälkeen muut arvasivat mahani ottamalla lankakerästä jonkun kokoisen pätkän, joka mitattiin mahaani ja lähimmäksi päässyt oli voittaja. Tämän jälkeen arvailimme vielä raskauteen/vauvoihin liittyviä sanoja sanaselitysten kera.

 

Kaikki vieraat myös kirjoittivat lapuille arvauksensa mm. vauvan painosta, syntymäpäivästä ja muusta. Voin myöhemmin katsoa, kuka osui lähimmäksi.


Päivä oli todella ihana ja olen ollut kamalan liikuttunut tänään. Ihania ystäviä minulla ♥

2 kommenttia: