2019/08/13

Kirppislöytöjä

Kävin tänään pitkästä pitkästä aikaa livekirpparilla kiertelemässä. Tavoitteenani oli lähinnä katsella ja ostella jotain, jos löytyy jotain itseäni miellyttävää minulle tai lapsille. Hetken kiertelyn jälkeen huomasin korini olevan jo täynnä ja kassalla 150 euron summa "säikäytti". Ajattelin kuitenkin tällä kertaa antaa itselleni luvan ostella, koska käyn vastaavilla lastenkirpputoreilla ihan vain muutamasti vuodessa.


Löysin vauvalle yllä näkyvät vaatteet. Kaikki muut olivat alle 10 euroa kappale, paitsi mini rodinin leobody oli 18 euroa ja metsolan röyhelöbody oli tasan 10 euroa. Metsolan kukkalegsut ja body sekä mini rodinin leobody olivat reilumpaa kokoa. Muut olivat pientä kokoa (max. 74).


Esikoiselle löysin muutaman mainion paidan, parit legsut ja pari mini rodinin paitaa. Kaikki näistä oli itselleni mieluisia kuoseja. Mainio on muutenkin etenkin pojalle mun lemppari lastenvaatemerkki. Tykkään paljon heidän vaatteistaan.


Lisäksi löysin vielä itselleni noshin mekon, lapsille popin sukkia sekä vauvalle swaddleup-unipussin yhdellä eurolla! Olen nähnyt noita myytävän jopa yli 20 eurolla, joten olin todella ihmeissäni tuosta hinnasta. Tuo oli vielä todella hyväkuntoinen, ehjä ja siisti.

Ei kyllä kaduta mikään ostos. Olimme eilen kaupoilla miehen ja pojan kanssa ja meillä meni lähes sama summa, kun ostimme pojalle isommassa koossa muutaman vaatteen uutena perus vaatekaupoista, kuten Lindexistä. Rakastan muutenkin kierrellä kirpputoreja.

2 kommenttia:

  1. Meillä on myös tulossa vauva tässä parin kuukauden päästä ja olemme käyneet ostelemassa jo vähän kaikea. Huomattiin, että normihinnalla tuotteethan ovat tosi kalliita, mutta tämähän on hyvä idea käydä lastenkirppiksillä, säästää varmaan hyvin. Onpas edullinen ja hauskan näköinen tuo unipussi, minkä löysit!

    VastaaPoista
  2. Kivoja ostoksia! Itse olen nyt viime päivinä löytänyt itseni monesti mini rodinin nettikaupasta ja miettinyt, että pitäisikä vain repäistä ja tilata muutamat bodyt ja housut, vaikka ne ovatkin niin kalliita. Olen nyt monilta nähnyt, että ovat ostaneet noita rodineja juurikin kirpparilta. Ehkä yritän itsekin tehdä kirpparikierroksen ensi viikolla, kun olen käymässä Suomessa :)

    VastaaPoista