2019/08/13

Rv 25+2 kuulumisia

Nenä on alkanut vaivaamaan. Mulla ei ikinä normaalisti kirvele nenään tai vuoda verta nenästä, mutta nyt on alkanut raskaana tulemaan molempia. Tuntuu, että nenän limakalvot ovat todella kuivat.

Liitoskivut ovat myös olleet voimakkaita mökkireissulla tapahtuneen juoksun jälkeen. Olen joutunut peruuttamaan esikoisen kerhopaikan sen vuoksi, etten jaksa kävellä raskaana matkaa kerholle ja takaisin niin useasti päivän aikana. Täytyy keksiä jotain muuta kivaa päiviemme iloksi.

Miehellä on vielä tämä viikko lomaa ja on ollut ihanaa olla koko perheen kesken kotona. Ollaan käyty miehen vanhemmilla syömässä, käyty ostokeskuksessa, ulkoiltu, leikitty esikoisen kanssa ja vietetty ihan rentoakin aikaa yhdessä.

Huomenna minulla on tämän raskauden toinen sokerirasituskoe aika aamusta. Se jännittää minua aika paljon, koska viime kerralla sain raskausdiabetes diagnoosin tästä toisesta testistä. Jo viime kerralla paastoarvo oli hyvin hyvin lähellä diagnoosin saamista, joten olen aika hermona. Illalla varmaan saan jo kuulla neuvolahoitajalta, onko minulla radia vai ei.

Perjantaina vielä suunnitelmissa käydä 3-4D-ultran maksuttomassa uusinnassa sekä sen jälkeen käydään esikoisen, miehen ja miehen isän kanssa korkeasaaressa. Ihanan rento viikko noin pääsääntöisesti.

2 kommenttia:

  1. On niin motivoivaa ja ihanaa lukea näitä sun raskauspäivityksiä. Tsemppiä sokerirasitukseen! Toivotaan että ei diagnoosia nyt kuitenkaan tulisi!

    Itsellä huomenna 5. inseminaatio, saa nähdä tuleeko tulosta. Jos ei niin sitten se ois ivf.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hitsi, huomasin vasta nyt tämän! Toivottavasti tämä kerta tuottaisi nyt tulosta ♥

      Poista