2019/04/06

Ajatuksia raskausviikolta 7

Oireet ovat vaihdelleet tosi paljon ja välillä on ollut päiviä, jolloin minulla ei ole ollut juuri lainkaan oireita. Nyt kuitenki jo jokusen päivän vatsani on tuntunut hiukan jopa kasvaneen ja ainakin se on koko ajan turvonnut. Jopa ystäväni huomasivat kasvaneen vatsani, kun viimeksi näimme.

Myös paha olo on alkanut nostaa päätään esille... Joku viitisen päivää olen jo kärsinyt siitä ja tänään se oli aika pahakin päivällä. Koko ajan tuntuu, että kohta oksennus lentää, ällöttää ja oksettaa, mutta sitten aina viime tipassa saan pidettyä oksennuksen sisällä. Tänään oli jo todella lähellä, ettei pitänyt oksentaa... Pelottaa, että jos olo yhä tästä huononee, niin olen koko ajan vessassa.

Muuten on todella odottavainen ja jännittynyt fiilis. Ylihuomenna on varhaisultra ja olen odottanut sitä ihan kamalan paljon. Samana päivänä pääsen kertomaan mummilleni sekä illalla isälleni ja veljelleni, kun he tulevat meille kahville. Olen suunnitellut leipovani kääretortun maanantaille ja sen päälle tulee kuopusen työnimi/masunimi. Yritän muistaa ottaa siitäkin kuvan maanantaina. Kerron myös maanantaina, mitä ultrassa selvisi. Pelottaa niin paljon!

2 kommenttia:

  1. Tsemppiä ultran odotukseen ja pahoinvointiin!

    Itellä noista Teroluteista aivan jäätävä väsymys.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ♥ Mullakin ne terot aiheutti aikanaan vaikka mitä oireita :O tsemppiä niiden kanssa!

      Poista